[Epitesz-barkacs] adattárolás-mentés-megőrzés-katasztrófa

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Már. 17., Cs, 20:46:36 CET

Szervusz Zsolt!

> A mai világban már szinte mindenki csak digit fotókat gyárt, telerakja vele
> a winchestereit, dvd lemezeit, de ha egy ilyen katasztrófa beüt akkor ezek

Most nagyíttattam ki 265 fotót az építkezésről. Persze ez sem tűzálló,
de már teljesen analóg (-: gép sem kell hozzá, legföljebb majd
szemüveg.

USB-s vinyón már ma is van mindenről heti rendszerességű mentésem, de
az igazán fontosakról lesz tárhelyes is, aminek saját napi mentései
vannak. Az akkor is megmarad majd, ha rámég a ház.

szia: Balázs