[Epitesz-barkacs] adattárolás-mentés-megőrzés-katasztrófa

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Már. 17., Cs, 21:41:49 CET

Hi,

2011. március 17. 21:25:20 dátummal Hofferek Attila az alábbiakat írta:
> Nekünk csak a videjók vannak vagy tízszer ennyik. A dvd filmek
> beletartoznak a digitális motyóba?

  Szortírozni és kategórizálni tudni kell... :)

  A 20GBájtnyi DVD film az olyan, hogy egyszer felvetted kézikamerával,
megnézted talán ötször és a unokáid anélkül fogják kidobni, hogy egy
pillantást vetnének rá.

  Én például nem szoktam se videózni, se fotózni kirándulások vagy nyaralások
alkalmával, ahol voltunk, ott már járt ezernyi fotós, akik milliónyi fotót
töltöttek fel a netre, én a személyes élményeket fotózom le, az pedig évente
30-40 képet jelent egy kisebb rostálás után. Ha lefotózod a például a
dobogókői panorámát, akkor egyszer megnézed azzal a gondolattal, hogy én
fotóztam, de másnak már egy információ nélküli rossz kép lesz, amelynél vannak
ezerszer jobb képek.

  Tudok javasolni egy egyszerű szűrőt: amelyik képről egy év után tudsz 2
percet beszélni, hogy mikor, miért, mit és hol fotóztál, azt tartsd meg. A
videókat pedig vágd meg erősen, nem szükséges nyers formában megtartani, nem
attól lesz jó videó, hogy van 2 óra raw HD filmed, ahogy alszik a gyerek, és
újabb két óra, ahogy felébred a gyerek, ésatöbbi. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor