[Epitesz-barkacs] adattárolás-mentés-megőrzés-katasztrófa

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Már. 17., Cs, 21:48:05 CET

2011.03.17. 21:41 keltezéssel, Auth Gábor írta:
> Én például nem szoktam se videózni, se fotózni kirándulások vagy nyaralások
> alkalmával, ahol voltunk, ott már járt ezernyi fotós, akik milliónyi fotót
> töltöttek fel a netre, én a személyes élményeket fotózom le, az pedig évente
> 30-40 képet jelent egy kisebb rostálás után. Ha lefotózod a például a
> dobogókői panorámát, akkor egyszer megnézed azzal a gondolattal, hogy én
> fotóztam, de másnak már egy információ nélküli rossz kép lesz, amelynél vannak
> ezerszer jobb képek.

Na ezzel tökéletesen egyetértek, és én is így csinálom, inkább megélem a
helyeket, helyzeteket, látványokat, minthogy végigfotózzam. Múzeumban
tud ez kicsúcsosodni, szalad az ember, hogy mindent végig tudjon
fényképezni, de konkrétan meg sem nézi, el sem olvassa. Egy mondjuk
közlekedési méretű múzeumhoz például nekem édeskevés szokott lenni egy
nap, nem szeretek csak úgy végigcsörtetni, általában keresek magamnak
egy teremőrt, aki nem csak azért van ott, hogy ne érjünk a kiállított
tárgyakhoz, elkezdek vele dumálni, aztán hagyom hogy anekdotázzon a
dolgokról. Például az öntödei múzeumban nagyon jó a kisöreg, kisujjában
van a szakma, és nagyon szeret beszélni :-)