[Epitesz-barkacs] üvegcsiszolás mivel ?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Már. 22., K, 12:30:14 CET

2011.03.22. 12:05 keltezéssel, Palasik Sandor írta:

> Az eredeti motorvezérlővel megy? Nem állítja le valami csodaszoftver,
> amikor nem találja az adatokat?

Igen, az eredetivel. Leszedtem a tetejét, kitörtem meg kicsavaroztam
belőle a fejeket meg a többi csellentyűcskét, kivettem a disket belőle,
körberajzoltam, kivágtam csiszolópapírból, aztán visszatettem a disket,
elindítottam, csiszolópapírral felérdesítettem a felületét, a disket meg
a kivágott papírt bekentem vékonyan hígított palmatexszel, megvártam míg
megszárad, és összenyomtam őket. Katiban a gyerek effektus.