[Epitesz-barkacs] üvegcsiszolás mivel ?

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Már. 24., Cs, 12:24:04 CET

> Igen, az eredetivel. Leszedtem a tetejét, kitörtem meg kicsavaroztam
> belőle a fejeket meg a többi csellentyűcskét, kivettem a disket
> belőle, körberajzoltam, kivágtam csiszolópapírból, aztán visszatettem
> a disket, elindítottam, csiszolópapírral felérdesítettem a felületét,
> a disket meg a kivágott papírt bekentem vékonyan hígított
> palmatexszel, megvártam míg megszárad, és összenyomtam őket. Katiban
> a gyerek effektus.

Kipróbáltam én is, másodikra sikerült. Az első áldozat egy 5 gigás Quantum,
az túl okos volt, amitől tartottam. Ha lefogtam a motorját, nem indította
újra, és amikor levettem a fejeket, akkor el sem indult. Egy csomót
kísérleteztem vele, hogy hogy lehetne átverni, idétlenül nézett ki rajta a
lógó fejegység. Aztán valamit hazavágtam a fejegységen és többet nem indult
el.

A második egy 15 gigás IBM volt, ez tényleg tuti. Ha lefogom, felpörög újra,
és a komplett fejegység hiányzik belőle, mégsem panaszkodik.

Köszönöm a tippeket. Jópofa, hogy nagyító alatt lehet vele köszörülni a
fúrókat, így legalább látom, hogy mit kéne csinálnom. No, csinálni még nem
sikerült ...

Palasik Sándor