[Epitesz-barkacs] izomzattan

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 23., Sze, 14:41:31 CET

pl. kukoricadaraló kézi félkezes hajtása és hasonló
féloldalú hajtások helyett
meditálok a
kezembe került egy  Tunturi ketyerekatalógus
"izomzattana" ábrácskája alapján

1.) az utcai kerékpározás az "exercise bikes"-hez hasonló
részleges izommozgása már megvalósul (szerintem) :-)

az "exercise bikes" rajzocskája szerint csak a láb működik,
a semminél több, de ( a többihez képest ) eléggé nokedli :-(

2) néztem Józsi "treadmills" gépét, de ez is csak a hátizom
mozgatásával több, mint a kerékpározás, de még ez sem az igazi

3) a "Crosstrainer" a karokat és a mellizmokat mozgatja, már-már
jó is lenne, de a hasizmokat ez is kihagyja

4) a "rowing machines" a mellizmokat békén hagyja, de a hasizmokat
megdolgoztatja

120-140kg esetén a pangó beleket kellene mozgatni, szóval egy
evezőgéppel pörgetve a kukoricadarálót ( a lendkerekes hajtás
energiáját "kicsatolva" ) már szívesebben használnám :-)

hogy "csatoljam ki" az energiát a kukoricadarálóra?
5) a "Vibration plate" működési módjáról elképzelésem sincs,
egy kb 2HP-s ( 1,5kW-os ) motor rángatna, csak a fejemben levőket
nem lötyögteti nagyon össze?