[Epitesz-barkacs] izomzattan

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 23., Sze, 20:26:31 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.03.23. 18:16:24 +1h-kor írta:

> Ez mind lehet, csak az a gyanúm, hogy csakis valami célból (valahova el kell
> menni, valamit valahonnan el kell hozni-vinni) bicajozol, csak úgy, a mozgás
> kedvéért, főleg 1-2 órát hát nekem gyanús, hogy sosem. Ha tévedtem, akkor
> bocs,
> és gratula, hogy csinálod. (Tél volt, gyanús, hogy akkor nemigen csináltad.)

a "mozgás kedvéért" helyett ilyenkor valami " útbaeső feladatot " szoktam
intézni,
( sajnos annyi ilyen feladat lenne  ) maximum irgalmas vagyok önmagamhoz (pl.
esőben lehetőleg ne menjek ) de télen is elindulok, ha lekotort úton
megközelíthető

sajnos a napi rendszeresség nem mindig  jön össze, de ha megyek, akkor akár
Gyál, Vecsés, Pestlőrinc, Soroksár  is összejön

> Nem könnyű, ez nagyon kis része bármilyen kerekező masinának. A vázat nem
> lehet  megerősíteni?

egy nagyon régi álmom a kielboat (ma már kielboatos evezőmozgásra redukálva)
szóval evezőpad felé hajlok

> Addig is, menj naponta, amíg jó idő van, úgy 15-20 km-t a bicajjal. Van
> alkalmas
> útvonal erre, ami nem autók között vezet feltétlenül? Mostanában a legjobb

sajnos a naponta még nem jön össze, de úgyis mennem kell kukoricáért is,
szóval "teherrel megspékelve"