[Epitesz-barkacs] izomzattan

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 23., Sze, 18:16:24 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ami már sok év óta  rendelkezésre áll, az utcai kerékpározás ( az
> "exercise bikes"-hez hasonló ) az rendszeresen meg is van.
>
> meg van hozzá kerékpár-utánfutó, ami 200kg terhet is elbír, no ezzel
> aztán jól ki tudom fullasztani magamat

Ez mind lehet, csak az a gyanúm, hogy csakis valami célból (valahova el kell
menni, valamit valahonnan el kell hozni-vinni) bicajozol, csak úgy, a mozgás
kedvéért, főleg 1-2 órát hát nekem gyanús, hogy sosem. Ha tévedtem, akkor bocs,
és gratula, hogy csinálod. (Tél volt, gyanús, hogy akkor nemigen csináltad.)

> már van egy szobakerékpár lendkerék (a vázdarabok a súlyom alatt
> össze- roppannának) már csak azt kell eldönteni, hogy milyen
> ketyeréhez használnám, -----

Nem könnyű, ez nagyon kis része bármilyen kerekező masinának. A vázat nem lehet
megerősíteni?

> ki kell alakítanom egy területet az épületen belül, mert az udvaron
> nem röhögtetném ki
> magamat egy evezőpad rángatásával, vagy egy "lovaglógéppel" ugrálással

Addig is, menj naponta, amíg jó idő van, úgy 15-20 km-t a bicajjal. Van alkalmas
útvonal erre, ami nem autók között vezet feltétlenül? Mostanában a legjobb
ilyesmire az idő, mert már süt a nap, tavaszias az idő, de mégis elég hüsi van,
szóval nem kell a puszta kintléttől leolvadni.