[Epitesz-barkacs] izomzattan

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 24., Cs, 18:08:18 CET

vajk fekete wrote:
> volt aki nordic walking stilusban, de volt aki a szokasos sztk bottal.

Hát az már durva. Sőt, hihetetlen, vagy csak azért vitte magával a botot, mert
megszokta, amúgy kutya baja, sőt, sportos alkatú.

> az egy nagyon genyo csucs, mert egyreszt ugy 1500m szintet kell
> menni, masreszt meg a parkolotol a csucsig vagy 15km a tav, aminek a
> nagyresze viszonylag sik. tehat kutyagolsz 10-12km-et, megmaszod a
> hegyet, lejossz, es kutyagolsz ujra 12km-et. nehez elhinni hogy
> ugyanonnan jottek mint mi, de nem nagyon ismerek kozelebbi beszallot.

Mit kell beszálló alatt érteni?

Különben ez egy elég durva menet lenne nekem, nem biztos, hogy végig tudnám
csinálni. Vagy közben meg is álltatok itt-ott, pihenés, esetleg kaja?