[Epitesz-barkacs] izomzattan

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Már. 24., Cs, 17:56:23 CET

volt aki nordic walking stilusban, de volt aki a szokasos sztk bottal.

az egy nagyon genyo csucs, mert egyreszt ugy 1500m szintet kell menni, masreszt
meg a parkolotol a csucsig vagy 15km a tav, aminek a nagyresze viszonylag sik.
tehat kutyagolsz 10-12km-et, megmaszod a hegyet, lejossz, es kutyagolsz ujra
12km-et. nehez elhinni hogy ugyanonnan jottek mint mi, de nem nagyon ismerek
kozelebbi beszallot.

vajk