[Epitesz-barkacs] villany rotációs

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 26., Szo, 15:27:30 CET

Kormos Imre  <ikormos at freemail.hu> 2011.03.26. 14:22:20 +1h-kor írta:

> Na, várjávárjávárjá...
> A 4 lovas motor a főtengelyen 4 ló, nem? Itt már nem játszik a 30 %!
> Igy nézve a 750W a lófing.
> KI

lehet, hogy neked van igazad,  keresgéltem főleg a nyomatékok miatt:
----------------
BRIGGS & STRATTOR 450 Széria benzinmotor tulajdonságai:

? Henger űrtartalom: 148 ccm
? Nyomaték: 6,1 Nm 3060 f/ p
egy villanymotor adata a szerszampiac.hu -n

EVIG villanymotor (220/380V 3 fázis 750W 1380 ford/perc ) gépalappal eladó

Eladó a képen látható 0,75 kW-os négypólusú, háromfázisú, talpas villanymotor
(aszinkron, azaz indukciós, kalickás forgórészű.) Öntöttvas gépalapra építve,
azzal együtt. Gyártó: Dinamó Villamos Forgógépgyár, Budapest (későbbi EVIG)
Típus: VZ-212/4 Névleges adatok: Feszültség : 380V / 220V (csillag/ delta)
Áramerősség:2A / 3,5A (csillag/delta) 50Hz Teljesítménytényező: cos?(fí) =
0,78 Hatásfok: 73% Fordulatszám: 1380 fordulat / perc Nyomaték: 5,2 Nm
Tengelyteljesítmény: 750W
Fordulatszám:1455 fordulat /perc Nyomaték: 49,2 Nm Tengelyteljesítmény
: 7500W

szerszámpiac.hu -n találtam, igazságtartalmat nem tudom

ezután a nagy kérdés:

az akkus csavarhúzó / fúrógép 25Nm -e hogy jön ki?