[Epitesz-barkacs] villany rotációs

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 27., V, 07:52:56 CEST

Acs Gabor wrote:

> A kölcsönzés az nem az én világom, képtelen lennék időben érte menni,
> visszavinni, nekem az a jó, ha megjön az ihlet, csak kikapom a
> tárolóból, kapálok fél órát, oszt visszarakom.

Rendben, de egyszer valahonnan, akárhonnan kérni kellene kölcsön egy ilyen
elektromos cuccot, hogy megtudd, jó lenne-e ez neked. Ha bejön, veszel egyet, ha
meg egyértelmű, hogy ez egy tökszar holmi, vagy hogy annak a talajnak semmiféle
kapagép nem jó, mert csak egyhelyben forgatna egy nagy agyaggombócot, akkor más
megoldáson fogsz törpölni.

> Most tavasszal még nagyon jól kezelhető a talaj, illetve a felső
> rétegek úgy-ahogy eléggé lazák. De az is lehet, hogy az ember ásóval
> megbontogatja csak, és utána a rotációssal széttördeli.

Hát igen, ezt kell kipróbálni. Illetve az ásás nélkülit is.

Budakeszin van egy ismerősöm, akinek van kapagépe, bár nem láttam használni. Ott
is ilyen agyagos jellegű a talaj. Úgy emléxem, ha esik, vendégmarasztaló,
cipőlevevős a sár itt-ott.