[Epitesz-barkacs] villany rotációs

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 27., V, 00:08:37 CET

Köszönöm az együttgondolkodást!

A leírtak szerint akkor jó eséllyel nem annyira halvaszületett dolog ez.
Amikor még benzinesem volt, azt jó nagy kertben használtam, most csak
kis területeket kell megkapálni, szóval a kábel nem lesz zavaró. A
benzinest azért emberes dolog volt megtartani! Ha jól emlékszem, ott a
fordulatot nem is lehetett változtatni, csak a kuplunggal leállítani.
Szóval az ha egyszer megindult, akkor ment mint a vaddisznó, és eléggé
nagy erő kellett a megtartásához/irányításhoz.

A kölcsönzés az nem az én világom, képtelen lennék időben érte menni,
visszavinni, nekem az a jó, ha megjön az ihlet, csak kikapom a
tárolóból, kapálok fél órát, oszt visszarakom.

Most tavasszal még nagyon jól kezelhető a talaj, illetve a felső rétegek
úgy-ahogy eléggé lazák. De az is lehet, hogy az ember ásóval
megbontogatja csak, és utána a rotációssal széttördeli.

Gábor