[Epitesz-barkacs] aramfejleszto Re: villany rotációs

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Már. 28., H, 11:09:56 CEST

Sziasztok! Arra gondolok, hogy az elektromos teljesítménynél azt adják meg, amit a generátor le tud adni.Amit a vezetékei elbírnak túlmelegedés nélkül hosszú ideig.Vagyis valószínűleg két ilyen generátort is elbírna az a Honda motor. A rotációs kapát is szerintem maximum félteljesítményen használtam.Amit én használtam az kétütemű volt. Szerintem félteljesítményen hosszabb az élettartama.Azért is tervezték így, hogy durván félteljesítményen menjen, amikor a maximális elektromos teljesítményt veszikki a generátorból. Van gépész közöttünk? Akkor javítson ki, ha tévedek! Üdv. Tibi