[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 11:24:11 CEST

Acs Gabor wrote:

> Nekem nagyjából 1500m3 gáz volt az előző évi, és 1000m3 az idei
> fogyasztás. Ami változott, hogy 23 fok helyett 20-ra volt állítva a
> termosztát.

Ebből az következik, hogy az adott időszakban az átlaghőmérséklet kint 14 fok
volt. :-) (Pontosabban az, hogy ha nem fűtesz, de mindent ugyanígy csináltok,
akkor a lakásban 14 fok lett volna.)

Szerintem valami más spórolási intézkedés is született, olyan, ami sokkal
nagyobb hatású. Pl korábban valaki sokat állt a zuhany alatt, utána meg nem,
vagy korábban kádban fürdött a család, aztán áttértetek a zuhanyra.
Megváltozhattak a főzési szokások vagy készülékek is, azok is egész évben
hatnak.