[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 11:58:55 CEST

Amire az előbb is céloztam, hogy úgy emlékszem, 2010 január-február
végig brutál hideg volt. Viszont úgy emlékszem, a 2009 év vége meg
enyhe. A következő fűtési szezonból meg úgy rémlik, a 2010 év vége volt
eléggé hideg, a 2011 év eleje meg az időszaknak megfelelő 'normál'
hideg. szóval ha átlagosan azért mégis hasonló volt a két időszak
fűtésigénye, akkor a mi változtatásaink okozták a számla csökkenését,
ezt tudnám talán kideríteni a többiek adataiból.

A fürdésben most hogy mondod, tényleg van változás, mert a legkisebb
bőre érzékeny lett, és sokkal kevesebbszer fürdött idén. Ő a kádba
beülve szokott pancsolni.

Gábor