[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Már. 28., H, 12:20:53 CEST

nekem harom gyerekkel, de szinte csak zuhanyozassal (gaztuzhely napi fozessel,
melegvizre kotott mosogatogep) havi 25-30m3 gaz megy el nyaron. ha hozzaveszem
 hogy telen hidegebb a bejovo viz, es melegebbel szeretsz furodni, telen 30-35
kell legyen a fozes+melegviz. szoval a komplett nemfutes gaz nem lehet tobb mint
evi 360m3.

vajk