[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 12:06:50 CEST

Basszus, hogy mik vannak!
részvétet tudok csak nyilvánítani, ezen kívül nekem csak egész brutális
megoldások jutnak eszembe. Nálam általában van a kezem ügyébe valami,
vagy egy szekerce, vagy egy bozótvágó. De most lehet hogy elmennék egy
vadászboltba venni egy számszeríjat. Nem megölni, csak szétlőni a
térdét, ilyesmi. Már az első után olyan híred menne, hogy messze
elkerülnének onnantól.
Ha jól emlékszem, még Draskovicsék kezdték el, hogy az embernek joga van
megvédeni a területét, ilyenkor az arányosságot is kevésbé vizsgálják.
Épp pár napja enyhítették a villanyos uborkavédő öreg büntetését
börtönről megrovásra. azt is mondta a záróbeszédben, hogy újra meg fogja
tenni.

Vannak ezek a borssal, paprikával töltött pisztolyok, állítólag eléggé
hatásos.

Azért örülök, hogy ép bőrrel megúsztad!
Amikor anno hozzám betörtek, mielőtt bejöttek volna a házba, a fészerből
a derékig érő fejszét magukhoz vették, nekem azt mondták a hozzáértők,
hogy az a szerencsém hogy nem ébredtem fel.

Gábor