[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 13:16:55 CEST

Acs Gabor wrote:
> Hamár a CNC témát behoztad... Ez az alattunklakó úgy besokallt, hogy
> valamikor november végén elköltözött vidékre a szüleihez. Most jött
> csak vissza 1-2 napja. Aztán az is lehet, hogy csak pont azért
> költözött el, hogy ne kelljen fűteni, mert amúgy egy munkanélküli
> középkorú nőről beszélünk.

Akkor nem sokat hozott neked fűtésben, de a másik kettő talán igen.

> Lőttek az éjszakai dobolásnak :)

Na de ez nem valami relatíve halk holmi?

Ismerősnek is van ilyen dobszerkója (a fiának), és tőlem kérdezte, hogy mit
tehetne azért, hogy ne keletkezzen testhang. Asszem valami polifoam-szerű
szivacsot vett, arra meg valami nagyobb tömegű lapot rakott, olyasmit, mint egy
járdalap vagy nemtommi. Talán a legvékonyabb ilyen, aminek nagy a tömege, az
valami kazánlemez lehet. Meg lehet azt szépre is csinálni, meg be lehet vonni
szőnyegpadlóval. Léghang meg nem nagyon terjed, mert az a többi családtagot is
zavarná, nem?

szóval szerintem nem kell a dobolást ezért abbahagyni. Nem kell az egész placcot
megcsinálni ilyenre, csak azok a cuccok alá kell tenni ilyesmit, ami képezhet
testhangot. Leginkább a lábbal működtetett egységekre gondolok.