[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 13:10:26 CEST

Hamár a CNC témát behoztad... Ez az alattunklakó úgy besokallt, hogy
valamikor november végén elköltözött vidékre a szüleihez. Most jött csak
vissza 1-2 napja. Aztán az is lehet, hogy csak pont azért költözött el,
hogy ne kelljen fűteni, mert amúgy egy munkanélküli középkorú nőről
beszélünk. Lőttek az éjszakai dobolásnak :)

De két lakás van alattunk, a másik az maradt.

Gábor