[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 12:54:44 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Azt a számolást, amit írtam, hogy 2/3-ára csökkent a fogyasztásod a termosztát
23-ról 20-ra való átállításával, komolyan lehet ám venni!

Az egyharmadra jutott 3 fok, ebből következik, hogy tényleg kb 14 fok lenne az
átlaghőmérséklete a lakásnak, ha nem fűtenél egyáltalán.

Ez kb úgy lehetséges, hogy lent, az alattad lévő lakásban is fűtenek. Persze a
dolog biztos nem ilyen egyszerű, de közelítőleg stimmel.

Nyilván nem 14 fok a fűtési idényben az átlaghőmérséklet kint, tehát lehet, hogy
ha az alattad lévőt is megkérdeznéd (ne tedd!), hogy nála hogy alakultak a
számok, lehet, hogy nála meg mackós növekedés történt.

Ha még egy kicsit rátennél a következő fűtési idényben, felöltöznétek jobban, és
teszemazt 19, uram bocsá 18 fokra temperálnál, az alattad lévőnek a gatyája
(bugyija) rámenne a fűtésre. Meg is érdemelné, amiért a cnc marógépecske témában
szívózott. :-)