[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 13:20:20 CEST

Bennem már az ötleteléstől is érezhetően megy fel a tesztoszteron :)
Asszem én mégis a csöndes infraérzékelést és a számszeríjat választanám.

Ez a számszeríj sokszor még brutálisabb, mint egy pisztoly, nem tudom
mennyire ismered. Teljesen hangtalan ugye, és komolyabb fémlemezt vagy
betonfalat is át tud vinni.

Sőt ha már láttad az illetőt, nagyjából tisztában vagy a fizikai
képességeivel, nem tudott megverni téged. Így szabadon tesztelhetsz
olyasmiket, amit eddig nem volt módod emberen, nunchaku, suriken,
diszkosz...

Gábor