[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 13:40:41 CEST

Acs Gabor wrote:
> Bennem már az ötleteléstől is érezhetően megy fel a tesztoszteron :)
> Asszem én mégis a csöndes infraérzékelést és a számszeríjat
> választanám.

Bennem is mindenféle brutális gondolatok vannak, de elvetek mindenféle testi
sérülést okozó dolgot. Ugyanis, ha már ez megvan, akkor ha elengedem, csapattal
jönnek, ha pedig megölöm, akkor igen valószínűtlen, hogy a gyilkosságot, mint
vádat elkerüljem. Meg különben se célom a hátralévő kis időt egy gyilkossággal a
hátam mögött leélni.

Ha sikerülne elfogni, gondoltam még vadabbakat is, amiket ide le se akarok írni.
:-)

> Sőt ha már láttad az illetőt, nagyjából tisztában vagy a fizikai
> képességeivel, nem tudott megverni téged. Így szabadon tesztelhetsz
> olyasmiket, amit eddig nem volt módod emberen, nunchaku, suriken,
> diszkosz...

Feleakkora manus volt súlyra, mint én, alacsonyabb is. Én meg egy perccel előtte
még aludtam. Ha tök ébren vagyok, lehet, hogy sokkal rosszabbul alakul a dolog,
lehet, hogy most itt lennék egy magatehetetlen, épphogy még élő vagy halott
fazonnal, és azon törpölnék, hogy most akkor mi a lóf...t kell tenni. Ez a
konkrét eset egész szerencsésen alakult, de hogy mi lesz a későbbiekben, azzal
van bajom.

(Francba, még most is cigarettaszagom van. A faszi erős dohányos lehetett.)