[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 13:33:07 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> azért van valamennyi esély, mert:
>
> pl. - ha a kapura ki van írva, hogy "a kutya harap", és a kutya
> megharapja, akkor
> nem Te maradsz szarban,

Na jó, kutya esetén valóban. Bár mostanában, amikor annyi kutyatámadás történt,
már ebben se lennék biztos.

> a mi falunkban van egy fém, színesfém felvásárló, ott kint van a
> áramütés tábla
> a kerítésen, azaz felhívta rá a figyelmet. Az uborvavédő öregnél nem
> volt figyelemfelkeltés

Tudtommal kint volt nála a figyelmeztetés. Szerintem ilyen nagyfeszre való
figyelmefelhívó tábla csak olyan helyre rakható ki, mint pl trafóházak vagy
effélék, olyat senki nem csinálhat, hogy kirakja egy kihúzott szabadvezetékre a
fázist, és ráírja, hogy nagyfesz meg egyebek.

A fegyveres dolgot már nem is érdemes taglalni, a fegyverhasználathoz mindenféle
jogok kellenek. Ha kiírnék ilyesmit, bejönnének a rendőrök, hogy
szétellenőrizzenek. Talán akkor is megszivatnának, ha nincs is itt semmiféle
fegyver.