[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 28., H, 13:10:55 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.03.28. 12:48:56 +2h-kor írta:

> Akárhogy is, az az érzésem, hogy mindenképpen valahogy ráfagyok, mert vagy
> lesittelnek, vagy kórházba kerülök, vagy egyik sem, de mindenképpen
> kifosztanak.
> Ha megölnek, akkor mondjuk már nekem mindegy.
>
> Azért a francba, csak aszondom, mint eddig is, hogy ez egy kurvaszar ország.

azért van valamennyi esély, mert:

pl. - ha a kapura ki van írva, hogy "a kutya harap", és a kutya megharapja,
akkor
nem Te maradsz szarban,

a mi falunkban van egy fém, színesfém felvásárló, ott kint van a áramütés
tábla
a kerítésen, azaz felhívta rá a figyelmet. Az uborvavédő öregnél nem volt
figyelemfelkeltés

ha ki van írva a "fegyverrel őrzött", akkor a számszeríjat aktiváló madzagba
botló
betörő figyelme fel lett hívva.

tehát az előzetes  figyelmeztetés megléte fontos szempont