[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 13:50:03 CEST

Nekem itt a fő problémám, hogy egy jó nagy asztalom van nagy fiókos
tárolókkal. A szobában 19-20 fok esetén is a lábam 16 fokon van, és ez
nem jó. Már gondolkoztam valami fűthető szőnyeg beszerzésén/készítésén.
Lehet hogy pár Watt folyamatosan adagolva elég is lenne.
Még frappánsabb megoldás lenne a PC hőjét egy csövön levezetni, az még
plusz fogyasztásba sem kerülne.

Gábor