[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 14:00:08 CEST

Acs Gabor wrote:
> Nekem itt a fő problémám, hogy egy jó nagy asztalom van nagy fiókos
> tárolókkal. A szobában 19-20 fok esetén is a lábam 16 fokon van, és ez
> nem jó. Már gondolkoztam valami fűthető szőnyeg
> beszerzésén/készítésén. Lehet hogy pár Watt folyamatosan adagolva
> elég is lenne. Még frappánsabb megoldás lenne a PC hőjét egy csövön levezetni,
> az még
> plusz fogyasztásba sem kerülne.

Aszondod, hogy te vagy lent, és a család többi része meg fent? Ezért van nálad
hidegebb?

Lehet olyat is csinálni, hogy valami csövön leáramoltatod a levegőt egy fenti,
melegebb helyről egészen a padló közeléig, ahol lent terüljön szét. Elég lehet
egy pc ventillátorka is. Innentől aztán mindegy, hogy az a hő, ami így lejön, az
a pc-é vagy minden benne van.

Innen persze a hűvösebb levegő visszaáramlik a többi lakótérbe, és ott majd
felmelegszik.

Ha egy szinten ezzel is van meleg tér, és onnan könnyebb a levegőáramoltatást
megoldani, nem kell födémet áttörni, az jobb. Csak persze nem mindegy, honnan
jön a levegő. Konyha, wc nem jó. :-)