[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 14:17:51 CEST

Nem, van több szoba is mindkét szinten.
Nekem csak az asztallal van bajom, ennek a belső-alsó tere hideg.
Mondjuk ez a szoba amúgy is a lakás leghidegebbje, mert észak-nyugatra
néz az ablaka, a másik fala észak-keletre.

A PC hője azért jó, mert már amúgy is áramoltatja a ventilátor, arra sem
kell plusz fogyasztót beindítani, és kb. 100W-ot lehetne koncentráltan
lejuttatni.

Gábor