[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 14:22:52 CEST

Acs Gabor wrote:
> Nem, van több szoba is mindkét szinten.
> Nekem csak az asztallal van bajom, ennek a belső-alsó tere hideg.
> Mondjuk ez a szoba amúgy is a lakás leghidegebbje, mert észak-nyugatra
> néz az ablaka, a másik fala észak-keletre.

Szóval asszem az egész helyiség hidegebb, nem csak az alsztal alatt.

> A PC hője azért jó, mert már amúgy is áramoltatja a ventilátor, arra
> sem kell plusz fogyasztót beindítani, és kb. 100W-ot lehetne
> koncentráltan lejuttatni.

Kipróbálhatod úgy, hogy lerakod a pc-t az asztal alá. Nekem ott van,
gyakorlatilag nem számít. 100W egészen jelentéktelen, azt nem lehet észrevenni.

Ha valóban a szoba amúgy meleg, akkor tényleg egyszerű a dolog, valamivel össze
kell keverni a levegőt, vagy fentről lejuttatni az asztal alá egy csövön pctáp
szintű ventivel vagy más, jó halk cuccal. Éppenhogy csak, hogy huzat se legyen
sehol, por se kavarodjon fel, ha netán van.

Persze most jön a nyár nemsoká, ez lesz a legkellemesebb hely a lakásban. :-)