[Epitesz-barkacs] Éves fűtés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 14:53:10 CEST

Van nekem egy olyan kicsi, elektromos ventilátoros fűtőszerkezetem. ezt
ha úgy kapcsolom, hogy csak ventilátor legyen, akkor emelkedik a
lábamnál kb. 18 fokra, de még az is kevés. Másrészt ugye huzat lesz, ami
elrontja a melegedést.
ha úgy állítom, hogy fűtsön, és az érzékelője a létező legkisebb
fokozaton van, akkor rövid időkre bekapcsol és 2kW-al fűtöget, hosszú
időre meg ki. Ha ennek a kitöltési tényezője (nem mértem még) mondjuk
1:20, akkor az épp a 100W, amit a PC-ből kinyerhetnék :)

A földre állított PC sok szempontból sem szerencsés.

Gábor