[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 14:00:04 CEST

Én meg asszem, hogy épp a félelemkeltés az egyik fő fegyverük. fél az
áldozat, hogy még rosszabbul jár, hogy a hatóság majd az etnikum
oldalára áll, hogy visszajönnek sokan, stb. Épp ezért kell felvenni a
harcot ellenük, féljenek csak ők!

Asszem vagyunk egy páran itt a levlistákon, akik adott esetben
segítenének a válaszcsapásban, ha ők többen jönnének fenyegetőzni.
Legyen nálad fényképező.

Basszus, ilyen alapon tényleg bárkivel bármit megtehetnének!

Gábor