[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 14:15:54 CEST

Acs Gabor wrote:
> Én meg asszem, hogy épp a félelemkeltés az egyik fő fegyverük.

Ahogy ezt a fazont elnéztem, ez egyáltalán nem tud gondolkodni. Ettől
függetlenül lehet, hogy van a dolgoban valami, köztük biztos van olyan, aki így
fogja fel, netán ez a brancs vezetője, ha van ilyen.

> Asszem vagyunk egy páran itt a levlistákon, akik adott esetben
> segítenének a válaszcsapásban, ha ők többen jönnének fenyegetőzni.

Ez biztos nem járható. Gondold el, megtörténik az esemény, tehát idejönnek
mondjuk 20-an, és? Nem tudni, honnan jöttek, kik ezek.

Lehet, hogy ha elkapom a fazont, találok nála valami személyi iratot? Vagy ezek
anélkül léteznek?

> Basszus, ilyen alapon tényleg bárkivel bármit megtehetnének!

Végülis ez a helyzet.
Azt kéne felfognia a t. vezetésnek, hogy vannak a nagystílű, milliárdos
büncselekmények, amik ugyan sokkal nagyobb kárt okoznak, de ezek a kicsik,
amikkel országszerte szétb..k a lakosság biztonságérzetét, ezek lehet, hogy
összességében sokkal károsabbak.

Más kérdés, hogy fogalmam sincs, mivel lehetne ezt az egész problémakört gyorsan
megoldani. Azt elég világosan fel tudnám vázolni, hogy lassan, aprómunkával,
kitartással hogyan - 20 év alatt -, de a jelen állapotokat, amik miatt a gárda
és utódai is masíroznak egyes helyeken, arra nem tudom, mi lenne a megoldás.
Csak a bizonytalanságérzés van bennem bármikor legyen az egy bevásárlás, amikor
odajönnek a százasért, vagy ha bárki bármiért megszólít idegenként.

Talán 2 évvel ezelőtt a pénztárcámból loptak ki pénzt a szemem láttára, azaz
nemláttára, amikor valami aprót kért egy autóból kiugró fazon, hogy fel tudnám-e
váltani... Minap valaki szintén utánam szólt autóból, ezúttal direkt meg se
hallottam. Ha útbaigazítás kérése a célja, máshogy szólal meg. Aki halózik, azt
figyelmen kívül kell hagyni.

Csak valahogy nem így képzeltem, hogy így kell élni.