[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 23:09:54 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> és a nyitva hagyott  kapu  nagyon lecsökkenti, majdnem lenullázza
> a bűnös büntethetőségét

Megmondom őszintén, hogy egyáltalán nem hiszek ezek büntethetőségében.
Tegyük fel, hogy elkapom, lefogom, összekötöm a kezét kábelkötözővel.
Mire számíthatok? Kijön a yard, betuszkolják a járgányba (undorodva, mert
eszméletlen büdös), beviszik, és? Már aznap kint lesz - hacsaknem sok betörést
vagy besurranást rábizonyítanának, de ez valószínűtlen.

Nem tudom, mi a megoldás, hogy lehet békén élni, miközben ezek már rám
kattantak, és lépten-nyomon be akarnak majd jönni. Nekik nincs kockázat, nekem
meg nincs a továbbiakban nyugalmam.