[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 23:36:03 CEST

Van egy olyan, hogy victimológia. Te most tipikus áldozat vagy :) Ezt
szeretik az agyatlan retkek, mármint tudat alatt, mert eszük az nincs,
de tapasztalatból tudják, hogy a túl jóindulatú, gondolkodó, érzelmes
emberek az ideális célpont.
Azt szoktam mondani, hogy te biztos nem fogod valakinek kinyomni a
szemét, vagy letépni a zacsiját, mert vannak gátlásaid. Akinek nincs, az
gondolkodás nélkül megteszi. Nem azt mondom, hogy változz át olyanná, de
agyban nem árt kicsit tréningezni arra, hogy ezek téged nem tekintenek
embernek, akkor neked sem muszáj túl kesztyűs kézzel bánni.

Magyarul mondva, amikor összebandázsoltad a kezét, akkor rohadtul
megkínzod, de úgy, hogy elhiggye rólad, hogy egy pszichopata nemnormális
állat vagy. Nyugodtan rugdoshatod a földön, fenyegetheted valami számára
félelmetes dologgal (lelki hadviselés), szikráztatsz az orra előtt,
előhozol egy nagy gázpalackot, elektroncsöveket, bekapcsolod a voltmérőt
a szeme láttára, közben rásütöd az 500V-ot a kondiból a cickójára.
Mindegy, csak azt lássa rajtad, hogy olyanabb vagy mint ő, csak az
elvetemültségedhez még tudás is párosul. Többet nem mer feléd nézni, sőt
a haverjai sem.
Lehet hogy az egyik leghatékonyabb, amit múltkor Dextertől tanultam, a
waterboarding:
http://sidenote.hu/2009/08/08/waterboarding/
Egy ilyen edzésre benevezed, többet nem csak tőled, mástól sem fog lopni!

Apropó edzés: pl. a krav-maga jórészt épp erről szól, hogy lebontsd
magadban a gátlásokat, és reflexből képes legyél megcsinálni olyan aljas
dolgokat, ami normális embernek eszébe sem jutna. Ha eljárnál ilyen
edzésre, alapjaiban változtatná meg a szemléleted :) Az izraeliek arra
fejlesztették ki, ha este sétál egy zsidó az utcán, és elkapja 5 arab,
másodpercek alatt likvidálja őket a legszemetebb módszerekkel.
Nem kell félni attól, hogy öreg vagyok, rozzant vagyok, akármi vagyok,
ezeken az edzéseken (egymással) meglepően toleránsak a sporttársak!
Vannak olyan egyesületek is, ahova kimondottan nyugdíjas mammerek,
kismamák meg ilyenek járnak.
http://www.krav-maga.hu/

Gábor