[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 29., K, 00:30:32 CEST

Acs Gabor wrote:
> Van egy olyan, hogy victimológia. Te most tipikus áldozat vagy :) Ezt

Hát igen, de nem az a bajom, hogy jaj, most bejött és el akarta vinni a
fúrógépek egyikét, hanem hogy ezután már úgy kell élni, hogy ha kiteszem a
lábamat, már jönnek is. Sőt, az se kell hozzá. Ez az élethelyzet
elfogadhatatlan, és a megoldás úgy érzem, nem létezik. Mármint jogilag
elfogadható.

Hidd el, hogy többre jutottam volna, ha teljesen ébren ér a dolog. Képzeld el a
szitut, hogy ott állok a vaslemezen mezitláb, leesett gatyával, ami a bokámon
volt, nem tudtam menni rendesen, és úgy bírkozok ezzel a fasszal. Ha teljesen
észnél vagyok, megragadom a fejét, és beleverem a betonfalba, vagy eleve a
zuhanást irányítottam volna, hogy valamire zuhanjon a feje, és egyből elveszítse
az eszméletét. Aztán lehet, hogy még rátettem volna, hogy tuti megsemmisüljön,
aztán balesetnek tüntetem fel az egészet, és végülis erőszakos behatolásként
lehessen venni.

> Magyarul mondva, amikor összebandázsoltad a kezét, akkor rohadtul
> megkínzod, de úgy, hogy elhiggye rólad, hogy egy pszichopata
> nemnormális állat vagy. Nyugodtan rugdoshatod a földön, fenyegetheted

Az ezzel a baj, hogy ha elfogom tényleg, nem biztos, hogy megtalálom a jó
megoldást. Ha csak kicsit sérül, elviszik, aztán kiengedik, és jön a kiccalád
bosszút állni.
Ha meg agyonverem, vagy úgy összeroncsolom, hogy többé soha semmi kárt semmiben
és senkiben nem tud tenni, akkor engem visznek el, és megintcsak jön a kiccalád,
és nullára kirámolnak, az életemnek vége, nem tudom felállni soha többé.

Ha megölöm, detto. Hacsaknem eltüntetném a dögöt, de akkor egy gyilkossággal a
hátam mögött kellene élnem.

> kondiból a cickójára. Mindegy, csak azt lássa rajtad, hogy olyanabb
> vagy mint ő, csak az elvetemültségedhez még tudás is párosul. Többet

Hát nem tudom, lehet, hogy ha valami halálfélelmet sikerül kelteni benne, akkor
békén hagynak, de megmondom őszintén, hogy nem hiszem.

> http://sidenote.hu/2009/08/08/waterboarding/
> Egy ilyen edzésre benevezed, többet nem csak tőled, mástól sem fog
> lopni!

Nem semmi. Azért kipróbálnám, hogy én hogy bírom. :-)

> Apropó edzés: pl. a krav-maga jórészt épp erről szól, hogy lebontsd
> magadban a gátlásokat, és reflexből képes legyél megcsinálni olyan
> aljas dolgokat, ami normális embernek eszébe sem jutna. Ha eljárnál
> ilyen edzésre, alapjaiban változtatná meg a szemléleted :)

Lehet, de amíg eljárok, kifosztanak nullára. Most egy ideig gyalogolni se merek
eljárni.

> izraeliek arra fejlesztették ki, ha este sétál egy zsidó az utcán, és
> elkapja 5 arab, másodpercek alatt likvidálja őket a legszemetebb
> módszerekkel.

Ebben ilyesmik vannak, mint szemkinyomás és más hasonlók?

> Nem kell félni attól, hogy öreg vagyok, rozzant vagyok, akármi vagyok,
> ezeken az edzéseken (egymással) meglepően toleránsak a sporttársak!
> Vannak olyan egyesületek is, ahova kimondottan nyugdíjas mammerek,
> kismamák meg ilyenek járnak.
> http://www.krav-maga.hu/

Megnéztem pl a videókat, és látom, hogy azért annyira nem könnyű ez az egész.
Itt is nagyon begyakorolt mozdulatok kellenek. Lehet, hogy ha ma rendelkeztem
volna ezekkel a képességekkel, akkor most sitten ülnék.