[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 29., K, 01:14:09 CEST

2011.03.29. 0:30 keltezéssel, jhidvegi írta:

> Hát igen, de nem az a bajom, hogy jaj, most bejött és el akarta vinni
> a fúrógépek egyikét, hanem hogy ezután már úgy kell élni, hogy ha
> kiteszem a lábamat, már jönnek is. Sőt, az se kell hozzá. Ez az
> élethelyzet elfogadhatatlan, és a megoldás úgy érzem, nem létezik.
> Mármint jogilag elfogadható.

De, először is kell egy jó kerítés, meg rendes ajtó a házadra. Ez csak
pénz kérdése. Lehet hogy megéri a nyugalmadat megfizetni. Aztán jöhet
riasztó, villanypásztor, meg a többi. Most a házat sem lehet zárni? Mert
ha az ajtó viszonylag erős, csak a zár nem, akkor biztos meg tudod úgy
vasalni az ajtót, hogy valami bivaly lakatot rá lehessen akasztani.
Bringalakatok között van olyan, amit még flex-szel is egy csomó idő
levágni. Ha az ajtót megerősítetted, az udvarról behordhatod ami
értékes, és mehetsz gyalogolni. Azért az már nagy baj lenne, ha emiatt
megtörne az edzésed!

> Hidd el, hogy többre jutottam volna, ha teljesen ébren ér a dolog.
> Képzeld el a szitut, hogy ott állok a vaslemezen mezitláb, leesett
> gatyával, ami a

Nagyon kellemetlen lehetett! Főleg, hogy egy normál ember nincs erre
felkészülve, még ébren sem, hogy kűzdenie kelljen, nem hogy így ébresztve.
Ismertem valakit, aki a másik véglet volt. ő annyit ült már sitten, hogy
az éjszaka közepén üvöltve ugrott ki az ágyból, rögtön valami karatés
beállásban. Ez a manus volt, hogy nálunk aludt gyerekkoromban, éjjel
valami rosszat álmodott, és ököllel leverte a nappaliban a vakolatot a
falról.

> Az ezzel a baj, hogy ha elfogom tényleg, nem biztos, hogy megtalálom a
> jó megoldást. Ha csak kicsit sérül, elviszik, aztán kiengedik, és jön
> a kiccalád bosszút állni.

Nem is kell egyedül megtalálnod, hát miért vannak a segítő jóbarátok itt
a levlistán? Dexter pl. van annyira elvetemült, hogy egyetlen sorral
elintézné neked az ürgét egy életre.

> Ha megölöm, detto. Hacsaknem eltüntetném a dögöt, de akkor egy
> gyilkossággal a hátam mögött kellene élnem.

Ne öld meg!

> Megnéztem pl a videókat, és látom, hogy azért annyira nem könnyű ez az
> egész. Itt is nagyon begyakorolt mozdulatok kellenek. Lehet, hogy ha
> ma rendelkeztem volna ezekkel a képességekkel, akkor most sitten ülnék.

Nem hiszem, ugyanis megtámadtak, betörtek hozzád!
Sőt: !!!

Gábor