[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 29., K, 08:52:48 CEST

Acs Gabor wrote:

> De, először is kell egy jó kerítés, meg rendes ajtó a házadra. Ez csak
> pénz kérdése.

Nem, ez idő kérdése. Per pillanat ki se merek moccanni itthonról, de hétvégére
még segítségem is lesz.

> Most a házat sem lehet zárni?

Be is b...na, dehogynem lehet. Ajtó is van mindenütt, de ha valaki ugye be
akarna menni akárhol, az természetesen be tudna. Nem páncélajtók vannak.

> értékes, és mehetsz gyalogolni. Azért az már nagy baj lenne, ha emiatt
> megtörne az edzésed!

Van lehetőség itt helyben is. Most már csak akkor megyek el, ha lecsillapodtak a
dolgok, és mindig van itthon valaki, és meg lett oldva a kerítés-kapu
megnyugtatóra.

> Nagyon kellemetlen lehetett! Főleg, hogy egy normál ember nincs erre
> felkészülve, még ébren sem, hogy kűzdenie kelljen, nem hogy így
> ébresztve. Ismertem valakit, aki a másik véglet volt. ő annyit ült
> már sitten, hogy az éjszaka közepén üvöltve ugrott ki az ágyból,
> rögtön valami karatés beállásban. Ez a manus volt, hogy nálunk aludt
> gyerekkoromban, éjjel valami rosszat álmodott, és ököllel leverte a
> nappaliban a vakolatot a falról.

Hát idáig nem szeretnék eljutni. Na meg itt betonfal van. Éjjel már én is vertem
bele nagyot a falba régen, amikor egész nap lapátoltam, és álmomban is valahogy
aktivizálódott a mozgató rendszer, és úgy lapátoltam bele a falba, hogy
jódarabig fájt a kezem. :-)

> Nem is kell egyedül megtalálnod, hát miért vannak a segítő jóbarátok
> itt a levlistán? Dexter pl. van annyira elvetemült, hogy egyetlen
> sorral elintézné neked az ürgét egy életre.

Na ezt a részét inkább hagyjuk. Dexter meg lehet, hogy inkább engem intézne el.
:-)
Abban reménykedek, hogy nem jönnek vissza az eset után egyáltalán.