[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 28., H, 23:22:59 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.03.28. 23:06:16 +2h-kor írta:

> Á, ez nem jó megoldás, az autó gyújtótrafó is nagyon lájtos.. Rendesen ki
> kell
> csatolni azt az energiát. Másrészt nem szikraközzel, hanem tirisztorkával
> kell a
> dolgot csinálni. Igaz, hogy amit én alkottam valaha, az 50Hz-es volt, de ki
> tudok agyalni valamit, hogy jóval ritkább legyen.

egy orosz Riga moped gyertyája helyett a nagyfeszt kivezettem a
gázkarra rézdrttal megcsavarva

ez 40 évvel ezelőtt, le sem lakatoltam, de a társasházi udvaron voltak
akik elvitték volna egy körre.

amikor megrörgette a pedált, aztán eldobta magát, utána soha többé
nem vitték el, pedig lakatot továbbra sem tettem rá, akkor ennyi elég volt
a Corvin mozihoz közel, a  "nyolcker" határán