[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 29., K, 14:22:07 CEST

Palasik Sandor  <palasik at mail.datanet.hu> 2011.03.29. 13:19:13 +2h-kor írta:

> Esetleg adhatnál neki egy drótnélküli csengőt, ami nálad cseng, hátha azt
> hajlandó megnyomni.

pl. a mi utcánkban több helyen leginkább a félelem miatt nem
mernek tenni. (tisztelet a kivételnek)

volt egy fazon, akivel verbálisan kellett verekedni, és ezt a fél utca
hallotta

utána egy (ez által a fazon által) megfélemlített 30 utcával arrébb
(az egyik boltban) óvatosan mondta, hogy vigyázzak vele, mert
a fazon a Teve utcában besúgó...(ennek a fejében hagyják békén ott
ezt a fazont disznólkodni)

no, ez a fazon próbálkozott nálam megint, de amikor normál hangerővel
mondtam neki, hogy a teve utcai futtatóiddal  hiába hencegsz, rám ez nem hat,
azóta engem messzire elkerül.

ilyen emberanyaggal hogyan tudsz együttműködést kialakítani
ha ekkora félelemben élnek a környéken ? még titokban sem
mernének jelet adni :-(