[Epitesz-barkacs] aramfejlesztes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 29., K, 14:40:12 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.03.29. 12:10:06 +2h-kor írta:

> Legprofibb lenne, ha generátort (jóval erősebbet) teszel rá, amin be lehet a
> terhelést állítani, de gondolom erre nincs mód.

említetted egy másik listán, hogy  3fázisú aszinkron is használható
generátorként

no, ezt hogyan lehet megcsinálni ?  jelenleg egy 3fázisút deltába kötött,
kondenzátorosként
1fázisról használok, tehát a 3 tekercset önállóan is tudnám macerálni

meg van eurika mosógépmotorom, ami kb 900Wattos, és irányváltós is, meg
centrifugaként is megy, azaz több tekercse is van