[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Már. 29., K, 21:28:36 CEST

Hi,

2011. március 28. 16:58:12 dátummal jhidvegi az alábbiakat írta:
> Komolyan? És egy ilyen vásárlás, vagy inkább az eszköz használata jogszerű?

  Készíts és tegyél félre a műhelyben valami hasonló dolgot, mint a sokkoló,
és meggyőzően kell mondanod, hogy dulakodtatok és nekiesett. Ha tud az a
cuccod produkálni azonos áramot és feszültséget, mint a sokkoló és van rajta
valami kiálló "mérőpont", akkor igazságügyi szakértő legyen a talpán, aki meg
tudja különböztetni, hogy mi ütötte ki a betörőt, nyugodtan sokkolhatod.

  Két éve a törvény is változott, az önvédelem során bármit használhatsz, akár
végtelenül aránytalan is lehet a betörővel szemben való fellépés, a lényeg az,
hogy nem automata birtokvédelemről van szó, hanem kifejezetten önvédelemről.

Ps.: lassan be is lehetne fejezni ezt a szálat... szerintem mindenki elmondta
a véleményét és a lehetőségeket, kicsit még fusson a téma, de azért haljon el
lassan, ok? :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor