[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 29., K, 22:56:37 CEST

Most hét óra szünet után ki találta meg újra? :))

De hamár így alakult...
Most este hallottam a hiradóban, hogy Fideszék a fegyvertartást
alkotmányosan egészen fel akarják szabadítani. Orbán azt mondta, hogy
talán annyira nem kéne, mint amerókában...

Lesz itt nemulass!

Pl. ex-nejem meghívom vendégségbe, és szétlövöm a fejét egy dumdum
golyóval, mondván hogy betört hozzám? Vagy ha végtelenül is lehet már
most aránytalan, akkor anyósomat leönthetem benzinnel és felgyújthatom?

Gábor