[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Már. 29., K, 23:57:22 CEST

Hali!

Nekem volt, talán még meg is van egy "bábolnás"  villanypásztorom. Abban egy
kondi sült ki rendszeresen, ha jól emlékszem 6000 volton. Aztán olyat
játszottam vele, hogy megváltoztattam az impulzus sűrűségét és neoncsöveket
villogtattam vele. Na ez tette be neki a kaput. Vagy 20 éve nem műkszik, de
talán még megvan valahol.
Szóval ez seggbeveretni jó lenne szerintem.

Misi