[Epitesz-barkacs] Kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 30., Sze, 12:18:16 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Persze, ez természetes. Főleg az olyan területeken, ahol a sorozat eléggé
jellemző, meg ahol programot kell írni. A másodikhoz már nem kell előlről
farigcsálni a programsorokat.

Az én területemen nem nagyon van eltérés. Manufaktúra minden tetőtől talpig,
csak max nem kell újra pl nyákot tervezni (feltétlenül). De az utolsó
ellenállást is ugyanúgy kell beülteni, meg az összes hegesztést, fúrást...
ugyanúgy meg kell csinálni. Max a rákészülés, rámolás, munkára való beállás
ideje csökken.

A kapunál nálam bejön, hogy meg kell javítani a betonkeverőt is, meg az udvaron
is nagyarányú rámolásokat kell csinálnom, sok levágott fát összeaprítani, hogy
legyen hely... netán lomtalanítani is. Mind tervbe volt véve, de nem
előresorolva.