[Epitesz-barkacs] Kapu

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 30., Sze, 12:42:07 CEST

Csak arra akartam célozni, hogy nekem is jól jönne egy ilyen kapu :)))

Épp most kell csinálnom egy készüléket, amit valami 5-6 éve terveztem,
sok éve nem is rendeltek belőle. Az, amíg összeszedem hozzá az infokat,
az alkatrészeket, kb. 10x annyi idő, mint amíg elkészítem. Pedig ennél
még arra is volt eszem, hogy ledokumentáljam.

Gábor