[Epitesz-barkacs] Kapu

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Már. 30., Sze, 12:38:01 CEST

most turtam egy kicsit: www.nyeste.hu

itt vannak hozzam kozel, nagyon profinak tunnek. (es maskor mar aljanlotta
megelegedett vevojuk nekem oket acel lepcso epiteshez)
ugy tunik nem feltik a tudast, kint van minden a weblapjukon, vallalnak komplett
keszet is, de alkatreszt is adnak, tervezesi segedletek kint vannak, stb.

akinel ilyen motoros cuccot lattam, ott kulccsal lehetett nyitni a kupplungot
csak.

vajk