[Epitesz-barkacs] Kapu

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Már. 30., Sze, 15:16:28 CEST

Hali!

Hogy kötelező-e, az nem tudom, de, hogy hasznos, az biztos.

Viszont valóban, annak utána kéne nézni, hogy esetleg mi lehet kötelező
biztonsági szempontból. Múltkor láttam egy nagyon jópofa dolgot, a kapu
élére egy gumicső szerűség volt rakva, aminek a végén gondlom egy
nyomásérzékelő volt, és ha valaminek nekiütközött a kapu, akku megállt. A
gumi egyben védte a gyerek buksi fejét, másrészt pedig sokkal gyorsabban
észlelte a gondot, mint mondjuk a motor áramfelvételén alapuló védelmek.

Szabolcs