[Epitesz-barkacs] Kapu

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Már. 31., Cs, 12:23:33 CEST

> Villogó? Erre nem is gondoltam. (Pedig minden gépi mozgatású kapunál
> láttam.) Ez kötelező?

Nem tudom, hogy kötlelező-e, nálunk raktak, csak valami bölcs ember
izzólámpával csinálta. Amikor ráuntam az állandó izzócserére, kicseréltem
xenon villanólámpásra. Biztosan izzót is lehetne normálisan villogtatni,
mondjuk lassan indítani, esetleg fel sem fűteni teljesen, de ez egy sima
kétállapotú izé volt. Szerintem pár órát sem mentek kiégés előtt, nemhogy
ezret. A xenon sokkal kevésbé világít, de azért nappal is lehet látni,
éjszaka meg még sok is és pár millió villanást ígérnek.

Palasik Sándor