[Epitesz-barkacs] Kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 31., Cs, 12:45:24 CEST

Palasik Sandor wrote:

> Nem tudom, hogy kötlelező-e, nálunk raktak, csak valami bölcs ember
> izzólámpával csinálta. Amikor ráuntam az állandó izzócserére,
> kicseréltem xenon villanólámpásra. Biztosan izzót is lehetne

Nem rossz. Lehet, hogy én ledesre csinálnám, de legszívesebben semmilyenre. :-)

Izzóval úgy szoktak stabil villogót építeni (vasúti átjárók régebben), hogy nem
a felfűtést korlátozzák, bár biztos azt is, hanem a lefűtést. :-) Tehát csak
sötétpirosig megy le a fénye, gyakorlatilag végig izzik. Aztán még az is lehet,
hogy a fel-lefutás is korlátozott meredekségű.