[Epitesz-barkacs] aramfejlesztes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 31., Cs, 22:06:12 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.03.31. 15:58:24 +2h-kor írta:

> A röpsúlyos regulátor meg lehet, hogy nem az igazi önmagában, ahogy régen
> szokott lenni. Inkább keresni kéne valami olyat, amit ma alkalmaznak ezekben
> az  aggregátorokban.

http://www.powerpulse.net/archive/image/aa_031901c_fig1.gif
inercia, lendkerék,

> Az is lehet, hogy kár görcsölni az egészen, hogy csinálsz egyet, amikor
> lehet
> kapni nem túl nagy teljesítényűt relatíve olcsón. Akkutöltésre jó, az
> biztos.
> Nekem is van egy 600W-osom, eddig nem használtam, melóért kaptam cserébe.
> :-)
> Eddig az áramszünetet arra használtam, hogy mindent abbahagyva elmentem a
> sötét
> utcákon sétálni. Ritka pillanatok, egész más a hangulata mindennek, látni az
> eget...

egy einhell-es ketyerénél van ilyen írva:

Leírás: 2 ütemű benzinmotor, 2,7 literes benzintank, 1x 230V-os kimenet.
Automatikus feszültség szabályzás. Folyamatos teljesítmény: 650W,
csúcsteljesítmény: 720W. Névleges feszültség: 230V,
névleges áram: 2,8A, 50Hz. 1 hengeres, 2 ütemű, 63ccm, 1,5 kW / 2 LE motor.
18,7kg.
---------
egy akkura rátölteni egy ekkora kategóriásom van

ami itthon van egy benzinmotor, az kb ekkora ("csak" 59,8ccm), berántós
zsiguli generátorom van, ( az 12V 42A ) csak egy autóakkut kell vennem,
és egy 230V generátornak való is lenne

igazából "csak össze kell raknom"
-----